lørdag 6. juni 2009

Nidaros cup`n.


Ja vi stillte allikevel vi:)
Hadde jo ikke tenkt å stille denne gangen, grunnet hennes løpske tendenser...he he, men vi ombestemte oss på flekken:)
Tenkte som så at det går som det går i og med at vi faktisk ikke har prioritert LP trening i det siste, men at vi tar det hele som trening.
Var rimelig sikker på 1 ting og det var neseprøven!
Alt annet enn flaks tilsa at vi var dømt til å mislykkes der, igjen...
Men tross alt...
12 deltagere, 4 i klasse 1, 7 i klasse 2, 2 i klasse 3 og ingen i elite denne gangen.
Mange gjorde det bra og til og begynne med syntes jeg dommeren var snill, men han dømte likt noe som er vel så viktig!
Kort sagt om dagen...
Vi vant klassen vår og ligger som nr. 2 på cup lista foreløpig :D
Resultater kan sees på Nidaros sin hjemmeside.
Men jeg er stolt over resultatet i sin helhet, selv om Gaya fortsatt er litt treig, men jeg får vel bare innfinne meg med at sånn er hun:)
Resultatet ble som følgende:
1. Fellesdekk 4 minutter med skjult fører: Lå stødig som bare rakkern.
Karakter: 10 Koeffisient: 4 Poeng: 40.
Fri ved foten: Litt treg som vanlig.
Karakter: 8 Koeffisient: 3 Poeng: 24.
Sitt under marsj: Gikk bra!
Karakter: 9 Koeffisient: 3 Poeng: 27.
Innkalling fra dekk med stå og dekk: Knallfin!
Karakter: 10 Koeffisient: 4 Poeng: 40.
Fremadsending, dekk, på plass: Treig, men god fart inn på plass...bruker og være omvendt:)! Karakter: 9 Koeffisient: 4 Poeng: 36.
Apportering over hinder: Fin øvelse.
Karakter: 9,5 Koeffisient: 3 Poeng: 28,5.
Apportering av metallgjenstand: Veldig bra! God og jevnt tempo.
Karakter: 9,5 Koeffisient: 2 Poeng: 19.
Neseprøve: NULL! Igjen...rota noe.
Karakter: 0 Koeffisient: 4 Poeng: 0.
Kontroll over hunden på avstand: Kunne ikke blitt bedre etter min mening!
Karakter: 9,5 Koeffisient: 4 Poeng: 37,5.
helhetsinntrykk: Vi har da et godt samarbeid :)
Karakter: 9 Koeffisient: 1 Poeng: 9
Sum poeng: 261, 1 Premie: Nr. 1 i klassen
Veldig glad jeg bestemte meg for å delta allikevel og nå gleder vi oss til neste gang:)
PS! Vi ligger foreløpig rangert på en 2 plass i cupen etter første runde :D
Ups...ja det har jeg kanskje nevnt allerede ja...tjihi:)

3 kommentarer:

  1. Oi så flinke dere er!!m Imponert! :) Blir dessverre ikke med på Voll imorgen, har kjempelyst men ei vennine som bor i Praha er på Trondheimsbesøk så må nesten møte henne og vise fram pirayaen. Men mandag er det agility!

    SvarSlett
  2. Så flink Gaya er!!! Gøy når man får det til! Gleder meg til å få treffe Yatzy-trollet en gang. Si ifra hvis dere skal sosialisere litt på Valentinlyst en dag davel! :D

    SvarSlett
  3. Hej Linda!

    NU kan jag kommentera här,funkade inte för nån dag sen :(

    Jo här går det bra med den lilla Capo!Han är jätteduktig och väluppfostrad!:)Vår uppfödare har gjrt ett superbra jobb!

    Yatzy är skitsöt!Hon liknar Capo jättemkt!:)

    Kram!

    SvarSlett