onsdag 23. desember 2009

Hei hå så var det jul igjen...




Må kanskje ha som nyttårsforsett å bli flinkere til å blogge?
Nå ja...
Har da egentlig mye jeg kunne skrevet om, men...
Siden det er såpass lenge siden jeg har skrevet noe så blir det altfor mye å forsøke å oppsummere :/
Yatzy kan enda ikke noe...he he joda hun kan da en del, men når jeg har to å trene så er det klart at tiden ikke bare utdeles henne.
Vi har meldt oss på lydighetskurs nå på nyåret og gleder oss masse til å sette i gang.
Planen var å starte litt forsiktig med agilitytreningen, men vi fikk desverre ikke plass på vintertreningene i år.
Det holder visst ikke at man fikser hall, ordner med lokaler m. kjøkken (gratis) til alle instruktørkurs samlingene, hjelpe til å losse bane, hjelpe til på (1) stevne for å få en plass...
Men gjett hvem som ikke skal løfte en finger heretter?
Nei de får fikse selv for ettertiden...
Noe forventer jeg faktisk å få i retur for å stille opp.
Men det er da flere muligheter for trening, dog de er litt dårlige på vinterstid, men jeg har da noe hjemme så vi satser fortsatt på en debut til våren :)
Lydighet har vi også trent bittelitt på.
Hun følger fint fvf, sitt/ligg og bli er ok, men apport!?!
Hva er det?
Jeg må nok omstille meg litt fra den gærne retrieveren jeg har trent med så lenge :)
Yatzy skjønner nok litt hva jeg mener, men synes det er MYE kulere å støte apporten...uansett hva jeg bruker som apport :)
Ja ja det kommer seg alt dette...
Vel vel nå vil jeg bare ønske alle en god jul og et riktig godt nytt år!
Vi blogger vel på nyåret engang :D

1 kommentar:

  1. JUHUUU! Endelig blogging :) Syns du skal ha det som nyttårforsett jeg, å blogge mer ;) Herlig julekort!

    Maja

    SvarSlett