onsdag 6. mai 2009

Gaulahelga del 2...

Yatzypia...
Yatzy leker på onkel Morten`s rygg... Yatzy dilter etter mamma Femke...Yatzy er på Høyre side:)


Lille trønder pia...Yatzy...

Ja jeg har vel vært litt treg til å oddatere, men her kommer fortsettelsen på hvordan Gaulahelga gikk....pluss litt mer:)
Vi gikk først AG og det gikk forsåvidt bra, hoppet over 1 felt, feilet på slalomen, løp inn i teltet hos publikum, men ellers gikk det bra:)
AG hopp... gikk veldig bra, løp IKKE inn til publikum, feilet på slalomen IGJEN! Ellers bra.
Vi trente på slaomen med forskjellige inngangsvinkler før og mellom hver start, men da vi startet virket dette som blåst fra Gaya`s hjerne???
Jeg tror nok egentlig det er mangelen på konkurransetrening som gjorde at det slo feil, men vi kommer etter:)
Vi stillte jo også i LP, men allerede før start så jeg på jenta mi at dette ikke kom til å gå bra.
Hun var allerede sliten etter en lang Lørdag og i tillegg var det varmt, noe Gaya ikke tåler særlig bra...hun blir veldig daff for å si det mildt!
Men for en gangs skyld var jeg helt blottet for nerver og til tross for at jeg selv måtte feile henne på ruta (lå en fotball utenfor banen og hun ville helle ta den) kom ikke nervene??
Men det er jo vel og bra det:)
Vi endte opp med en 2 premie til tross for 188 poeng!!!
Ikke rart egentlig da vi kun var to ekvipasjer:)
Men jeg tror nok også at jeg var mer fokusert på agilityen denne helga.
Det siste på agendaen var AG hopp lag!
Vi skulle vinne!!!
Jeg, Madlen og Gøril... Team Trønderpotan...
Madlen og Leon var først ute...feilfritt! Kjempebra...
Så var det oss da...
Feilfritt...til og med slalomen gikk perfekt!
Helt inntil siste hinder...jeg slappet av, ropte JA, hunden slappet av og rev siste hinder!
GRRR!
Ok, my bad, men spiller ingen rolle!
Helga har virkelig gitt uttelling og jeg er SUPERFORNØYD!
Gøril og Artemis var sistepar ut og det gikk veldig bra, men Artemis med sin lange nese stakk denne inn i feil tunnelåpning og de disket:(
Ellers tror jeg faktisk vi kunne vunnet lagkonkurransen:)
Men grattis til Madlen og Leon som ble helgas beste ekvipasje og Leon får deilig hundemassasje i premie:)
Dette stevnet gav absolutt mersmak i høyeste grad og vi har såvidt begynt, men se opp for her kommer vi...he he:)
I mellomtiden kan dere som leser trøste dere med bilder av min lille Yatzy som nå er 6 uker gammel og veier 2.8 kilo...liten ramp er hun visstnok også:)
Gleder meg til å hente pia mi... Som i skrivende stund er ute på sin første kjøretur:)



6 kommentarer:

  1. Oj vad kul,nu vet man vart syrran hamnar!:)Kan erkänna att vi också gjort en del inköp till Capo,(kullbror nr 5!):)

    Mvh/Sabine med flock www.mikeybloggagratis.se
    www.dirtysouthsaussies.webs.com

    SvarSlett
  2. Hei Sabine, så gøy at du stakk innom bloggen vår:) Vi får sammenligne bror og søster framover vi nå da:)

    SvarSlett
  3. Hei Linda! Gøy med Gaulahælgablogg! Vi gleder oss også til å se valpisen :D Og lykke til på Stavsøra!

    SvarSlett
  4. Ja ble en kort verson av helga:)
    Takk for lykkeønskninger, men jeg tror ikke vi deltar...har ikke barnevakt:)

    SvarSlett
  5. Så gøy at de hentes samme dagen :D Blir bra med valpistreff framover. Gleder meg! Herlige bilder av veslepia di!

    SvarSlett
  6. No edet væll på tide med litt oppdatering? Valpen e jo rett rundt hjørne! GLÆDE mæ! ta den me på nidaros stevne så sitt æ gjerne barnevakt mens du spring rundt:) JAJA!

    Randi

    SvarSlett