lørdag 2. mai 2009

Agility debuten! Gaulahelga del 1...




Ja da var denne altså unnagjort:)
Kjente nervene spenne seg før starten, men selv om knærne var som gele synes jeg vi gjorde en flott debut!
Vi hadde meldt oss på AG hopp og AG og selvfølgelig lag! Trønderpotan:)
Første løp gikk kjempebra føler jeg selv, men Gaya husket ikke hvordan inngangen på slalomen var så der ble det 15 feilpoeng, desverre!
To feil på slalom og 1 feil ved tunnelen...he he...hun tok seg en tur inn i et av teltene som stod der...kan jo være mat å få vettu:D
Ja, sånn er det å ha en retriever!!
Tapte mye tid der, men fikk en 5 plass og en eske med snacks til jenta mi:)
Men det stod jo en slalom og noen hinder på den andre siden av banen så vi øvde litt mens vi ventet, og jovisst kunne hun og visste godt hvilken inngang hun skulle ta, så da trodde jeg at vi var ready for start i AG!
Jeg var ved starten faktisk mer bekymret for feltene enn slalomen, for de har vi jo slettes ikke trent på!
I det hele tatt nesten:)
Vi starta og selvfølgelig...feil på slalom!
Fikk 10 feilpoeng der, men resten av banen gjennomførte vi med glans!
Synes jeg selv da:D
Og det ble en 4 plass og enda mere snacks til Gaya:)
Trønderpotan hadde også sin debut som lag i dag.
Vi består av meg og Gaya, Madlen med Leon (aussie) og Gøril med Artemis (toller).
Vi gjorde det faktisk bra!
Artemis gikk et bra løp, Leon gikk bra, men diska (missa et hinder) og vi gikk også bra, men så var det slalomen igjen da!
15 feilpoeng på slalomen denne gang!
GRRRRR!!!
Ja ja, jeg er da uansett veldig fornøyd med vår debut og vi har jo en ny sjanse i morgen!
Vi starter da også vi og da er det også LP for oss!
Håper iallefall på 1 napp og er vi skikkelig heldige så får vi opprykket til elite!!!
Men jeg har mine tvil :D
Jeg glemte selvfølgelig av kameraet mitt så dere som leser får nøye dere med et par bilder av min kommende stjerne...Yatzy:)
Mer om Gaulahelga kommer...del 2...

3 kommentarer:

  1. OI så flink! Og AG + Lp imorgen da gitt. Imponert :) Yatzy er jo bare til å spise opp! Gleder meg til valpetreff :))

    SvarSlett
  2. Takk for hilsen i gjesteboka vår:) Syntes dere var flinke, jeg, det jeg fikk sett av dere:) Vi må få sammen en gjeng og trene, ja! Det hadde vært utrolig bra:)
    Den kommende stjerna er jo bare nydelig:))

    Klemmer

    SvarSlett
  3. Jo takk for det:)
    Håper dere også stiller på Nidaros da!
    Så kan du være stjernevakt vettu:)

    SvarSlett