fredag 24. april 2009

De første innkjøpene til Yatzy er gjort






















Da har jeg vært å handlet inn diverse utsyr til Yatzy kommer i hus.
Jeg Liker å ha ting klart så her er det ingen tid å miste...
Har kjøpt inn kobbel, sele og halsbånd, som helt sikkert er altfor stort...he he...
Men det er bedre å ha noe å vokse i enn å måtte bytte etter kort stund, for de vokser jo så himla fort disse små:)
Har også kikket litt på bur, men i og med at dette buret kommer til å bli en midlertidig løsning vil jeg helst ikke betale all verden for det og har sett på et brukt, men vi får se.
Jeg får vel alltids solgt buret til høsten når jeg skal bytte bil(?)...skal sette inn dobbeltbur da vettu.
Så nå mangler jeg: matskål, for, bur og noen nye leker til valpen må jeg jo kjøpe, ellers har jeg jo alt...tror jeg.
Lenge siden det var en valp her i hus...og nå kom jeg plutselig på...jeg må jo ha en seng til Yatzy!Der ser man hvor lett det er å glemme småting:)
Jeg må ha en seng såklart...denne lille rakkeren får ikke ligge i senga!
Det holder med en på 4 bein der, og Knut synes egentlig det også er 1 for mye...he he:)Han liker det litt da:)
Men jeg lurer...hvilken str. skal jeg velge på buret??
Det blir jo en midlertidig løsning så jeg gidder ikke kjøpe et av de største, da jeg uansett kommer til å kvitte meg med det etter noen måneder...
Nei, jeg tror jeg må ut en runde til å se...Men nå tror jeg iallefall jeg har det meste klart...
Artig å kjøpe stæsj, og ingen kan klage på shoppingen heller...jeg trenger det jo:D
4 uker igjen nå så braker det løs her på jonsvatnet:)
Er hun ikke fin da:)

7 kommentarer:

  1. shopping du da:) kjøp litt te mæ å da!
    kjæm mest sannsynlig en heeler te mæ 6-7juni:) mulig æ må be om litt valpepass siden æ ikke e ferdig med eksamen før 12 juli:)

    Glæde mæ!!

    Randi og Robsern

    SvarSlett
  2. Oy! Randi da...så kjapt! Kan passe heeleren for dæ æ vettu:)

    SvarSlett
  3. Hallandussen for en vakker velp du skal få. Utrolig flott farge på den. Jeg likte at det var så mye svart på den.

    SvarSlett
  4. Takk Nina! Jo dette er en vakker dame og jeg tror hun kommer til å vokse seg skikkelig flott:)

    SvarSlett
  5. Hu e kjæmpesøøt,d herre bli bra Linda,d ska bli artig å møt d lille nurke☺ Å så flott navn!!!!

    SvarSlett
  6. Takk Rita! Jeg gleder meg sinnsykt nå, og er veldig glad for at det ble denne valpen...
    Definitivt flottest av jentene :D

    SvarSlett
  7. Så nydelig :)

    Og du begynner å bli dreven i bloggingen også ser jeg :) Skal få sett og lest mer en annen dag :)

    SvarSlett