tirsdag 21. april 2009

Da kommer det en aussie til Trondheim




Ja da er det bestemt at det kommer ei lita frøken opp til Trondheim i slutten av mai.
Vi, jeg og mamma dro ned til Biri for å se på valpene nå lørdag og jammen var de flotte!
Jeg ytret ønske om den sorte tispa, men hun var lovt bort til en annen på for.
Men jeg tror dette blir bra allikevel, og Trine kommer nok til å se litt mer på valpene ettersom
de utvikler seg og kanskje blir det forandringer, men foreløpig så er det denne jenta som kommer til oss.
Går alt etter planen henter vi jenta 22 mai og gjett om jeg gleder meg til å hente henne!
Alle valpene var friske og raske og mor tok godt vare på dem, og hun var helt herlig!
Man sier man kan se mye av å se på tispa og blir de lik moren sin, ja så blir dette kanonbra!
Jeg har også tenkt litt på navn, og tror jeg har funnet ut hva frøkna skal hete... Yatzy!



1 kommentar:

  1. Noe så utrolig søtt!! Og Yatzy passa veldig bra :) Gleder meg til å se henne!

    SvarSlett