fredag 10. april 2009

En blogg blir født


Ja da tenkte vi kasnkje vi skulle starte litt blogging vi også
Siden vi akkurat har kommet igang er det kanskje mye vi kunne fortalt, men her og nå skjer det svært lite.
Vi har for tiden påskeferie her på Jonsvatnet...jeg og dyra.
Knut er på jobb så vi jentene + (u) Flaks er hjemme alene. Grunnen til denne U`en er vel fordi den lille jævelen stadig vekk ødelegger noe...klorer på alt som er, plager Mjau, biter gaya og drar med seg levende fangst som flyr veggis her inne...ingenting går inn til den katten! Men han blir vel bedre...håper jeg! Jeg undres noen ganger om han fikk en hjerneskade den skjebnesvangre dagen vi fant han og hans bror...broren ble jo nærmest halshugget så det skulle ikke forundre om han fikk seg et slag!
I dag har vi faktisk ikke gjort en verdens ting! vi hadde egentlig planer om både trening og tur, men ble istedenfor sittende på bla facebook og sladre ...he he...må da være lov det også men det er da jammen deilig når våren setter inn for fullt og man igjen kan sitte å slikke sol på terassen...håper resten av påska gir like fint vær!
Men...i morgen tar jeg og gaya turen til brundalen for å trene litt. vi skal jo konke snart 19 april...og da må vi få opp dampen!!! Har jo knappest trent LP i 08...kun konsentrert oss om agilityen...det synes Gaya er MYE mer stas! Men vi satser på å komme sterkere tilbake i lydigheten også...men slik som formen er nå tror jeg det hele går dårlig, men men vi tar det for treningens skyld denne gangen, men det hadde jo vært utrolig flott med opprykk da
ja ja...god påske til alle der ute...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar